Suomi-koulu alkaa

Suomi-koulu alkaa lauantaina 21.11 klo 10 WAB:lla.

Tervetuloa sekä uudet että vanhat oppilaat! Ja tietenkin myös vanhemmat. Aikaisemmista lukuvuosista poiketen Covid19-viruksen johdosta vanhemmat eivät valitettavasti pääse lainkaan koulun campukselle.

Vanhemmat voivat tuoda koululaiset Elementary Schoolin portille tai China Gardeniin, josta opettajat ja apu-opettajat vievät koululaiset luokkiin. Koululaisilta vaaditaan 14 vrk lämpötilan seurantalomake, joka tarkastetaan koulun portilla (Paitsi WAB:ssa opiskelevat koululaiset). Kaikilla koululaisilla pitää olla myös ID mukana. Koulun porttivahdeilla on nimilista, josta kaikki koulun campukselle tulijat tarkastetaan. Koulupäivän päättyessä vanhemmat hakevat lapset koulun portilta.

Syksyn lukukausimaksu laitetaan ensimmäisellä koulukerralla koululaisen reppuun käteisenä. Syksyn lukukausimaksu on 600 rmb / oppilas. Uusien oppilaiden vanhemmat täyttävät lisäksi vastuuvapaus- ja kuvauslupalomakkeet. Kevään lukukausimaksusta päätetään vuosikokouksessa tammikuussa 2021.

Mikäli lapsellasi on jokin säännöllinen lääkitys, sairaus, allergia, vamma tms. niin täytä myös erilllinen terveystietolomake ja tuo se ryhmän opettajalle ensimmäisellä koulukerralla.

Lomakkeita saa koulun nettisivuilta www.pekinginsuomikoulu.fi

Suomi-koululaisilla tulee olla mukanaan sopivat ulkoiluvaatteet sekä terveelliset eväät.

Suomi-koulunväki toivottaa kaikille mukavaa syyslukukautta!

Nähdään portilla! Tervetuloa!